hétfő, március 16, 2009

2009.03.16.


Szép napot! Először is vígasztalás andianyu3-nak! Én 25 éves voltam, amikor a kislányaimmal együtt bárányhimlős voltam! Mindhárman 40 fok körüli lázzal! Engem nem engedtek ki férjem és anyu, meg anyós a tükörhöz! Anyukám ápolt minket, anyósom főzött, vasalt, férjem meló mellett bevásárolt és az éjszakai ápolást csinálta. Harmadik nap beosontam a tükörhöz, és mint a filmekben, megláttam magam és sikítottam!! Nem volt a képemen szabad hely a pöttyöktől! De aztán hamar és szövődménymentesen gyógyultunk, kislányaim nagyon jól viselték, nem vakaróztak a kis angyalok! Más. Ma elszánom magam és rendet rakok a nagyszekrényben, rá fér!
Kisfiamnak végre visszajött az étvágya! Ma meggyszószt kap ebédre husival meg grízzel! Két deci tápis kakaón, egy krémtúrón és egy szendvicsen már túl van :) ! Sziasztok! Jaj! El ne felejtsem felhívni a bátyuskámat! Ma 52 éves! De csak 40 -nek néz ki! :))