csütörtök, november 12, 2009

Marigold kérdésére


Marigold kérdezte, hogy másoknál hogy megy az ajándékozás.
Amit a vékonyka kis pénztárcánk enged Marim. :)
Tudod, hogy nem kenyerem a panaszkodás, most sem fogok, de a mi életünket mások el sem tudják képzelni. "Könyöradomány" rokkantnyugdíj, az a kevés családipótlék és a férjem nem nagy fizetése, mínusz a havi lakbér rezsivel.Na ezt ossza be valaki ügyesebben , mint én ! 4 éve úgy csináljuk, hogy novemberben és decemberben egész karácsonyig szinte csak "zsíroskenyér" és a legszükségesebb dolgok. Így tudunk egy kevés tartalékot összehozni karácsonyra, ami épp csak elég egy szerény kicsi fához és apró ajándékokhoz. Nekem már csak Édesapám él, férjemnek csak az Anyja /ez szándékos megszólítás/ , nekik is minden évben veszünk valami apró dolgot, de olyat, amire vágytak vagy éppen szükségünk van. Tavaly Édesapámám sálat kapott, mert a régi megkopott, ami a kedvence volt és sikerült egy ugyanolyat felhajtani, a férjem Anyja meg egy sapkát, mert mindíg fázott a füle, de sajnálta rá a pénzt. Én a férjecskémtől egy rég vágyott szabadidő ruhát kaptam, Ő pedig tőlem az álmát, egy memóriakártyát abba az mp3 készülékébe, amit első házassági évfordulónkra kapott tőlem. Na ennek is meg van a maga története. Tudtam, hogy nagyon szeretene egy ilyen mp3-at, de sosem volt rá pénzünk. Aztán az egyik ismerősünk vásárolt egy csudaszuper mobi telefont magának és ahoz ajándékba kapott egy ilyen lejászót. Neki már volt és amikor említettem neki, hogy Pali ilyenre vágyik, azonnal felajánlotta, hogy jóval értékén alul, 3 ezer Ft-ért megvehetem tőle. Ezt azért írtam le, hogy szemléltessem, apró pénzből is lehet olyat venni a szeretteinknek, ami egyébként drágább és ő pont arra vágyott. Lányaim jó pofa pizsit kértek (Tesco: 1500 Ft) és melléje mindegyik kapott még egy apró meglepit, Klarissza egy sminkkészletet (Tesco 800), Rebeka egy sálat(szintén Tesco 900). Tehát még arra is figyelek, hogy az érték is hasonló legyen. Mert egyformán szeretem őket. No és édes kicsi Palkónknak megvettük a már hónapokkal előtte kinézett Fischer Price-os kattogós, zenélős, gurulós, készségfejlesztő elefántot, amit leakcióztak 5000-ről 3700-ra. Bátyáméknak felnőttek már a lányai, így mind a négyen valami kozmetikumot kaptak, amit szeretnek (1000/fő), ugyanígy férjem nővére is, a kisfia, férjem kersztfia pedig kapott egy áhított PC újság 2 legújabb számát. Barátaink, Peti és Móni, akkor költöztek össze, az egyik szoba sarokból pont pár virágkaspó hiányzott az állványról ( 3db-os 1500 Ft). No és Jenny kutyánknak is kellett venni persze egy szép , nagy műcsontot a fa alá.
A szeret ünnepe a lényeg, nem az ajándék ára, nagysága, ha kicsi pénzből is, de mindíg igyekszünk olyat venni, amivel örömöt okozunk.

9 megjegyzés:

cseri Betti írta...

Ez nagyon szép, és megható volt Jucim! Bevallom őszintén, mi tavaly, meg az idén sem veszünk ajándékot senkinek sem, csak a gyerekeknek. Így csak az én fiacskám, meg a nővérem gyerköcei kapnak valamit. Meg talán még a kereszt gyerekek.

brü írta...

EGyetértek, ez a szeretet, és nem az ajándékozás ünnepe, nálunk a felnőttek apróságot, csak jelképes dolgot kapnak, a gyerekekkel sem szállunk el, de ők kapják a "nagyobb" dolgokat :)Nekem az a legnagyobb ajándék, hogy látom a gyerekeken a boldogságot :)

Bibécske írta...

ezen sírtam:(
Annyira szép és megható de egyben szomorú is egy kicsit, hogy ennyire meg kell húzni a szíjat.De igazad van a szeretetről kell szólnia, és nem csak ennek a pár napnak, hanem minden egyes napnak.
Egyébként most nálunk sem kapnak a felnőttek semmit csak a gyerekek. És nem nagy dolgokat, mert ahogy látom, abszolút nem foglalkoznak vele pár nap után.:-/ arra sajnálom.
sok puszi és hatalmas ölelés♥♥♥♥

HajniVLB írta...

Maximális egyetértés :D:D millió csók :)

Mariann írta...

Nagyon-nagyon ügyes vagy! :-) ♥

Én is úgy gondolom mint Te, és sok más ember, hogy nem a pénzről kell(lene), hogy szóljon ez az ünnep (sem). Puszi :-)

hermi67 írta...

Akár én is írhattam volna a bejegyzést.Csókollak♥

mamarazzi írta...

♥♥♥

Age írta...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Age írta...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥