kedd, december 01, 2009

Még 18 nap....

...és 2 éves lesz az én gyönyörű fiam. 
Még nem találtam meg az ajándékot , amit szeretnék neki. 
Tortát sütök majd és kap rá két szál gyertyát, egy Thomas gőzmozdonyos marcipán figurát(szeretnék, remélem kapok) és  már a nap reggelén amint felébred felköszöntjük. Szerintem tavaly még nem igazán értette, hogy mi az a felhajtás körülötte a tortával meg a szépen világító gyertyákkal , no meg a  "Boldog születésnapot" éneklő szüleivel és testvéreivel.
Talán idén jobban élvezi majd. 

A karácsonyt már nagyon várom, szeretném, ha addigra készen lenne minden a lakásban
Igyekszem a lemaradásaimat pótolni a blogok olvasásában. Mindenkinek üdv és szép  Adventet kívánok.


Az első képen Palkóci birtokba vette a birodalmát.  


Lejjebb már megtöltöttük a polcokat játékokkal.   Majd ha végre a karnis is a helyére kerül, teszek be képet a szép új függönyével.  Sziasztok!














8 megjegyzés:

brü írta...

édesbogár♥

mamarazzi írta...

Gyönyörű gyerek és klassz a birodalma :) ♥

mamarazzi írta...

Gyönyörű gyerek és klassz a birodalma :) ♥

Puccos írta...

Na akkor már van haladás!!!Meg kéne gyöznöd megint mert be vagyok carva oltásilag!!!!!Még mindig nem vagyok nyugodt!Nem jó az msn-em.talán pénteken megcsinálják!

Vica írta...

Nagyon édes♥Hogy repül az idö:)Szépen alakul a kisszobácskája:)♥

Mariann írta...

Nagyon édi! :) De jó álmosnak tűnik a cumikájával a szekrényben :-))) Puszi

hermi67 írta...

Olyan tündéri kispasi:-). Csók és ölelés♥♥♥♥♥

Szandra írta...

egyem meg ♥