csütörtök, január 07, 2010

Közkívánatra... :)

Na jóó... engedek a többszöri kéréseknek és írok. :)

A képeket ugyan már láttátok, de Palkó szülinapjáról még nem írtam.
Nem értette, hogy mi ez a nagy felhajtás körülötte. :) Nagy kedvence a Dóra, a felfedező c. mese a Nickelodeon-on, no meg a Thomas, a gőzmozdony a JimJam-en. Kapott egy Thomasos világítós párnát, egy Dórás faliképet, egy vagány nagyfiús pulcsit, egy csodaszép és nagyon finom csokitortát a tetején Micimackós képpel és...
két törpe Mongol hörcsögöt egy akváriummal. Nagy volt az öröm. Elképedve állt, amikor Apája bekísérte a szobába és a tortán égő gyertyával meg énekléssel köszöntöttük. Rögtön elfújta a gyertyát. :) Majd azt se tudta minek örüljön jobban. De amikor Apácska behozta az akváriumot és a földre téve melléje ültette Palkócit, sikongatott örömében. Ki akarta venni a két kis hörcsögöt, akik megijedtek a sikongatástól . :) Mára már eljutottunk odáig, hogy csak egy ujjal simogatja őket és a hörik már nem félnek tőle annyira.

Aztán jött a Karácsony....
Hát.... vegyes érzelmekkel indultunk neki. Férjem nem kapta meg az elmaradt fizetését, amire az egész Karácsony megvalósítását építettük. 21.-én teljesen kétségbeesve fakadtam sírva.... se fa... se ajándék... se étel.... A szívem facsarodott össze. De úgy látszik a jó Isten hallhatta a sírásomat és 22.-én délelőtt a férjem már a fával és a fizetésével együtt ért haza a munkából. Bár a fánk kicsit... nem kicsit... nagyon...görbe törzsű, de csak egy kávéjába került a férjemnek:) és egyébként leszámítva a görbeségét, teljesen szép, formás ágú fa.
Férjem bevásárolt, kettőt is fordult szegény... nincs autónk... hátizsákkal cuccolt . Klarisszám volt megbízva a férjemnek és Rebekámnak szánt ajándék megvásárlásával. Finomakat főztem. Sokat. Egész éveben spórolunk, nyűglődünk.... most dőzsöltünk egy picit... magunkhoz képest :)) Volt halászlé/igazi passzírozott/, töltött káposzta gazdagon, rántott halfilé, rántott pulykamell, majonézes kukorica saláta, rizs, beigli, karácsonyi habos kekszes süti és mézeskalács. Még 23.-án éjszaka Klarával feldíszítettük a fát. Reggel Palkó , mintha érezte volna, már hatkor felcsivitelt az ágyból és ujjongva kiabálta a fát megpillantva: Csijjag, csijjag, szééép...!!! A csillagot a karácsonyfa izzókra értette. Egész délelőtt a fa körül sertepertélt, csodálta. Aztán amikor Apácska is hazaért a munkából, akkor gyors fürdés, öltözés után megérkezett a Jézuska. Mivel 5 napja sok ajándékot kapott a szülinapjára, így nem akartam, hogy most is el legyen halmozva, így csak egy pókemberes pizsit kapott tőlünk és egy nagyon szupi gyurmakészletet Klarisszától. A pizsi kevésbé, de a gyurma nagyon lekötötte. A főzés mellett lányommal felváltva gyurmáztunk vele egész délután. Apácska még rendet rakott az udvaron és mivel éjszaka még dolgozott, a vacsi előtt szunyókált egyet. Nálunk az a hagyomány, hogy a Szentestén csak magunk vagyunk, a család. Aztán első és másod napján köszönti egymást a tágabb család. Lányom a barátjával az apjához és a hugijához utazott az esti vonattal. Ott a család mindig karácsony első napján ül össze, így már Szenteste elutaztak, mert 25.-én az első vonattal csak 12.30-ra értek volna oda. Édesapám már nem szeret utazni, 83 éves, bár még nagyon jól tartja magát , még sem várhatom el tőle, hogy ilyenkor 5-6 órát utazzon. Telefonon hívott, boldog ünnepeket kívánt és mondta a kis unokájának, hogy a Jézuska oda is megérkezett és majd a papa elhozza az ajándékot Januárban. Férjem anyjával és nővérével pár hónapja nem hogy rossz a viszony, hanem nincs is/ bár engem nagyon bánt, nem vagyok haragtartó, fáj a harag, de ők akarták így/. Bátyáméktól pedig anyagiak miatt nem várhatom, hogy ők jöjjenek. A két ember, aki korábban ment el, mint kellett volna, már nem lehet itt velünk: a férjem Édesapja és az én Édesanyám.
Így szépen hármasban töltöttük az ünnepeket boldogan, végre ráérősen, bár szegény férjemnek 26.-án éjszakára már mennie kellett dolgozni.
Lányomtól kaptam egy szuper konyhai gépet, botmixer, daráló-aprító, habosító és habverő egyben. Nagyon hiányzott már a konyhából. Férjecskémtől egy Palmolive csomagot, egy újraírható DVD csomagot és egy teflon serpenyőt. Klarisszámnak a csizmájához adtunk pénzt, Rebekámnak egy pár szép fülbevalót vettünk, Klara pedig egy ahhoz illő karláncot. Ő majd hónap végén jön csak. Azt már tudom, hogy Palkónak mese DVD-ket írt. :) Kicsi férjecském Klarától Nivea stiftet tőlem pedig egy szép Western-bőrövet kapott, amire már rég vágyott és egy meglepi naptárt. Képzeljétek! Jött egy e-mail karácsony előtt 4 nappal, hogy nyertem a Naptárkirály.hu-tól egy 10 ezer forintos vásárlási utalványt. Madarat lehetett volna fogatni velem. Hamar leadtam a rendelést három naptárra, egy asztali, két fali A4-es. Az asztalit kapta férjem, az egyik falit lányom a barátjának csináltatta, a másikat mi a barátainknak. Nagyon örültek neki. Ők a két ünnep közt jártak nálunk. A kedvenc boromat kaptam tőlük/Villányi Chateau Teleki Cuveé/, férjem zoknikat , Palcsika, aki pedig majd a keresztfiuk lesz, ha egyszer végre meg tudjuk rendezni a keresztelőt, egy fakockás képkirakót. Janó barátunktól pedig férjemmel közös ajándékot kaptunk: Férjem panaszkodott neki, hogy esténként zavarja, amikor ezerrel verem a billentyűzetet... így Janótól egy szilikon billentyűzetet kaptunk. Hát... próbálkoztam, esküszöm, de lehetetlen vele írni... nyomni kell, mint süketnek a csengőt és amellett, hogy így nagyon lassú, még betűket és szóközöket is kihagyok...ááá.... csak akkor használom, ha férjem alszik, egyébként a régi, csörgős-zörgőssel írok, mint a villám :))
A szilvesztert gyakorlatilag egyedül töltöttem. :)) Kicsi fiam nem törődött a szilveszterrel, szokott időben már aludt és a petárdák és tűzijátékok zaja sem zavarta álmában. Szegény férjem pedig végre kialudta magát. Én így kedvemre nézhettem a szilveszteri műsort. Brodway Szilveszter 2009. -az Operett színházból... jaaaj de imádom azt a műfajt... és a kedvenc előadóim... Mészáros Árpád Zsolt, Dolhai Attila, Bereczki Zoltán, Vágó Zsuzsi... lentebb be is teszek nektek egy részletet a műsorból: A holnap hídjai a Rudolf c. musicalből. Nagyon szeretem. Csuda jól éreztem magam. :)) Éjfélkor épp csak a pezsgő bontásra és egy pohár pezsgőre kelt fel a férjem. Én hajnali ötkor feküdtem le.

Más:
Végre megjött a kártérítési perünkben a szakértői vélemény, az ügyvédem szerint e hónap vége felé, vagy Februárban számíthatunk az előlegre a biztosítótól. Aki ismeri a történetet, az tudja mit jelent ez nekünk. Végre!!!!

Hűűűű... most annyit írtam, hogy kielégíthettétek olvasási vágyatokat!! :))

Az elmaradt képeket is beteszem és a Holnap hídja videót.

Mindenkinek Boldog és egészségben, szerencsében gazdag új esztendőt kívánok!



8 megjegyzés:

Szandra írta...

Hú csaj, annyit írtál, hogy most nincs időm végig olvasni:D De apránként bepótolom. Örülök, hogy minden rossznak jó a vége és lett fátok meg ajándék és sok-sok fini étel volt az asztalotokon az tuti;) puszi

Puccos írta...

Már aggodtam érted.Hiányzol.Nem jársz chetre sem és msn-re sem!!!Jól esett olvasni a dolgokat.Hát nálatok is mindig zajlika dolog.Palcsika nagyon édi.Erzsi emlitett valamit amibe szeretnék részt venni én is!!!!Kéne majd értekeznünk!!

Reni írta...

Régen olvastam ilyen hosszú írást tőled...és szerencsére nagyon sok POZITÍV gondolatot és élményt írtál!
Csak így tovább!

brü írta...

Jajjj végre, már nem győztem várni, hát most belehúztál :)Örülök, hogy minden jól alakult nálatok, puszim♥

Mariann írta...

És most nem ám 1 hónap szünet, hogy ennyit írtál! :-)))

mamarazzi írta...

Örülök hogy jól telt az évvégétek meg a biztosítós dolog is, szóval tényleg legyen boldog az új éved/évetek! ♥

hermi67 írta...

Most örülök. Hogy írtál.Persze olvasás közben néha összeszorult a gyomrom-annyira ismerős volt,amit írtál. Nagyon remélem,hogy most már jóra fordulnak a dolgaitok-megérdemlitek nagyon. De ha az enyém fordul hamarabb jóra-nem fogok elfeledkezni Rólad♥♥♥

hermi67 írta...

skype-on nem szoktál lenni? én vagyok:hermi67 ott is.Jó lenne beszélgetni:-).Puszi♥