szombat, szeptember 12, 2009

...oltás...nem oltás....H1N1.. ...lobby.... avagy nem tudsz elég okos lenni!

Brü-nél bontakozott ki egy jó kis vita, amit olvasva egy csomó gondolat pattant elő belőlem. Azt hiszem ez  a bejegyzés majd rendesen megosztja a véleményeket. 
    http://videa.hu/videok/tudomany-technika/david-icke-es-a-h1n1-figyelmeztetes-3fREswafl0h4zUrO
  Valószínű, hogy ez a video, amit brü  betett a blogjába   túlzó és teátrális, de van igazság tartalma. Az, hogy mennyi, sosem fog kiderülni. A gyógyszeripari lobby élt, él és élni fog, mint Lenin atyánk, amíg világ a világ. Gusztustalan, inhumánus dolgokra képes. Így azt sem tartom kizártnak, hogy a H1N1 miatti védekezés propagálásának az a célja, hogy miután emberek milliói oltatják be magukat félvén a vírustól, mert félnek, hiszen a másik oldalon a lobby félelmet generál, éppen az oltóanyaggal viszik majd be a vírust, hogy aztán egy csomó gyógyszert tudjanak majd eladni  a vírust elkapott embereknek.

De ez csak az egyik verzió. 
Lehet, hogy tényleg népesség csökkentés a cél.
Ezzel egy a baj. Na most aztán jöhetnek a felháborodott fújjogások! Nem ott vetik be, ahol kéne:  India, Kína, stb. 
Most biztosan elveszítettem néhány  olvasót... 
De itt a harmadik verzió:
Létező és tényleg fenyegető a vírus és minden állam kormánya igyekszik a polgárait megvédeni, figyelmüket minél inkább felhívni a veszélyre. 
Na ennyit  a politikáról. Most pedig egy kis szakma. 
Sokan sorakoztatják fel az érveiket oltás és nem oltás mellett, ellen. A beadott oltóanyag legyengített vírust tartalmaz, ki van vonva belőle az az anyag, ami a szaporodást segíti, ergo a beadott vírus nem tud szaporodni. A lezajlott enyhe, szinte észre sem vehető infekció  védettséget, immunitást ad az "éles" vírus ellen. egy egészséges embert, gyermeket nem gyengít le.  Egy a lényeg:  csak egészséges, jó immunrendszerrel rendelkező szervezetbe szabad csak az oltást bejuttatni. 
Persze az is igaz, hogy mire elkészül a vakcina és az emberekben kialakul a védettség, addigra mutálódhat, átalakulhat a vírus és nem véd az oltás a betegség új módosulatú kórokozója ellen.
Magam is nehezen döntök.... mi a jó nekünk, a gyermekeinknek...? 
Mindenesetre végszóként azt hiszem nagyon helytálló, emberi és megható, amit az egyik kommentelő írt brü blogjában: 
"...anyaként el KELL  hinnem, hogy jót teszek azzal, hogy beadatom a gyermekeimnek az oltásokat :)

14 megjegyzés:

cseri Betti írta...

Nem tudtam megnézni brü videóját mert nincs hozzá meghívóm. Pedig nagyon érdekelt volna. Mindenesetre elgondolkodtató az amit írtál.

brü írta...

Örülök,hogy leírtad itt is a véleményed:)
Én pont betti ezen mondatával nem értettem egyet...:)olyan nincs,hol el KELL hinnem!!

KicsiLili írta...

Szuia!
Brütől találtam hozzád, mert érdekelt a kommented, vagyis a véleményed erről az egészről. Egyetértek veled, viszont azzal a bizonyos mondattal nem. Nem hinnem kell, hanem nekem tudnom, hogy akarom-e vagy sem. És azt elhinni, hogy ahogy döntök, az a legjobb.
Barbi

Szandra írta...

Én minden szavaddal egyetértek:)
Én ketté választom ezt a népírtásos, adjunk e oltás dolgot és a mostani H1N1 hisztériát. Utóbbi oltást soha nem adatnám be (és semmilyen influenza ellenit) se magamnak, se a gyerekeimnek és a dokink is feleslegesnek tartja.

brü, KicsiLili! Betti azt írta, hogy azt kell elhinnie, hogy anyaként jól dönt. És nem azt kell elhinnie, hogy bárki más azt mondta ez jó és úgy van;)

Vica írta...

Hu,ez nagyon,nehéz,annyit lehet rajt vacilálni,mia jó,és minem..az irásod nagyon tetszett:)Az influenza elleni oltást én mindig beadatam,gyerekeknek,most még vacilálunk,mi lenne a jó..nem könnyü,döntés....

Puccos írta...

Én nem adatattam be egy influenza ellenit sem egyiknek sem.de öszintén én most félek.valamhogy nincs jó érzésem a dologgal kapcsolatban.Nem az oltással hanem a járvánnyal.Nem tudom eldönteni mi a jó és mi a nem.Bajba voltam a kulancs ellenivel is.mivel Marcimat imádják a bogarak és sok külancs volt benne beadattam neki.Nem bírtam elviselni hogy a 3 gyerek közül csak neki.mindig az ját a fejembe hogy ha a csajokkal történne valami sosem tudnám megbocsátani magamnak hogy csak marci kapta meg.vajon ha nem adatjuk be és baj lesz azt hogy fogjuk megbeszélni magunkkal.de ha beadjuk és baj lesz akkor azt is.nehézzz dolog.

mamarazzi írta...

Én kissé (?) felfújtnak tartom ezt a dolgot...aztán ki tudja. Mindenesetre nem kapnak ellene oltást a gyerekeim, hacsak nem lesz a környezetünkben ilyen beteg. "Sima" influenza ellenit sem adatom be, magamnak sem. Eddig csak rossz tapasztalatot szereztem ezzel kapcsolatban a környezetemben...hát ez az ÉN véleményem.
AA

brü írta...

szandrám, én tök másképp értelmezem...:)hiszen juci is a KELL szót emelte ki..

brü írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Szandra írta...

brü majd megkérdezzük Betti, hogy is gondolta:D

KicsiLili írta...

Igen, így oké. Nekünk anyáknak azt kell elhinni, hogy az a jó döntés, ahogy mi döntünk.
Pusz

Patri-cica írta...

Jaj...de őszinte...és de jó!!!

:DD

Ebdette írta...

Megint húúúú :) Boncolgathatnám napokig, hogy a KELL szót miért írtam bele.
Nem vagyok orvos, nem értek sem a gyógyszerekhez, sem az oltóanyagokhoz. Ami kötelező, az kötelező. Bízom az orvosokban, ELHISZEM, hogy tényleg javunkra szolgálnak az oltások...de bizalom nélkül szerintem nem is menne a dolog. Mikor Domi megszületett és a dokink azt mondta, hogy "KÖTELEZŐEN AJÁNLOTT" a meningococcus C elleni oltás, mondhattam volna azt, hogy nem adatom be. De ismerve Monor "helyzetét" (etnikai dolog-nem térnék ki rá), jobbnak láttam beadatni a kötelezőeken felül. Én így értettem azt a bizonyos mondatot. Lehet bármit mögé képzelni, hogy magyarázkodom vagy épp nem magyarázkodom, szerintem fontos, hogy higgyünk a dolgokban és ez ugyanúgy vonatkozik erre a témára is...

Age írta...

H1N1
olvasnivaló
http://antalvali.com/hirek/10_aprosag_a_sertesinfluenzarol_ami_nem_tartozik_rad?evp=888