péntek, október 16, 2009

Mini tali

Nagyon jó volt találkozni. Mauze és a gyerekek

értek ide előbb. Zsófiékat telefonon navigáltam. Némi "kerülő" után épségben megérkeztek. Pontosan ilyennek képzeltem Zsófit. Végtelenül kedves, aranyszívű, belevaló csajszi. Azonnal megtaláltuk egymással a közös hangot.
Férjem munkából ért haza, és bár tudta, hogy ma nálunk babatali lesz, meglepődött a "tömeg" láttán. :D    Tele volt a szoba.  Zsófi a férjével, Bélával és a kislányukkal , Bettikével, mauze barátnőm Viktorcival, Ernőkével és Petrával, én pedig Palkócival. Betöltötte a gyerekzsivaj a szobát. A fiuk is találtak témát, mi meg a lányokkal pár mondat után már sírtunk a röhögéstől. :D  Az én gépemben lemerült az  elem, Zsófi készítette ezt a pár képet, de annyira belefeledkeztünk a beszélgetésbe, hogy  a fotózás már csak akkor jutott eszébe Zsófinak, mikor mauze és a gyerekek már elmentek. Nagyon sajnálom, de igyekszem a jövő héten róluk is csinálni pár képet. Zsófival megbeszéltük, hogy lesz következő alkalom. Mauze pedig heti rendszerességgel jön, ha éppen nem lusta, mert csak pár utcányira laknak.  Az előző posthoz hermikém írta, hogy ő is jönne.....  Hihetetlenül örülnék neki Katicám!!!     :) 



9 megjegyzés:

cseri Betti írta...

Örülök hogy jól éreztétek magatokat! Remélem jövöhónapba én is eljutok hozzád! Ja annak meg külön örülök, hogy végre hallottam rólad!

mamarazzi írta...

Húúúúú, ez igen!! Örülök és irigy is vagyok egyben ♥

Névtelen írta...

Nagyon édik manok,és szupi volt nálatok,millio cupp és várom a következő talit:)

Vica írta...

Irigy-irigy:)♥De ami késik nem mullik:)Veled csak jó lehet a társaság:)Gyönyörüek a gyerköcök:)

Mariann írta...

Nagyon jó lehetett :-)

Mariann írta...

Tényleg! Zsófi átadta a puszikámat? :-D Küldtem neked:D

brü írta...

jajjj de jó lehetett :)

hermi67 írta...

Jucikám,összehozzuk,jó?

ZsuzsannaE írta...

jaj,de jó lehetett:-D én is szeretnék veled találkozni ám!:-)♥sokszor puszillak és amíg összehozzuk addig sárgulok kicsit,mert irigy vagyok ám:-D ZsuE