kedd, február 16, 2010

Díj

Díj, amit   
HajniVLB
   -től  kaptam és tudom, hogy nem érdemlem meg, mert olyan ritkán írok mostanában, de köszönettel elfogadom. Íme:




Játékszabály:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.



Nos a 7 dolog magamról:    /nem könnyű:)/
1. Imádok élni
2. Utálom a kötöttségeket, láncokat/Vízöntő vagyok/
3. Mindenből kihozom a legjobbat
4. Szeretem a férjem, a gyermekeim, az Édesapámat, a Bátyámat
5. Imádom a barátaimat, az értékes embereket, a természetet, imádok /-nék/ utazni, világot látni
6. Szeretem a zenét, imádok énekelni
7. Utálom az emberi rossz indulatot, dölyfösséget, butaságot.


Ugye megengedtek nekem egy nem szabályos, 8. pontot is? :D  Aki tudja, az érti miről beszélek.


8. Az elmúlt 4 évben kicsit elfáradtam, volt egy mélypont, de megfogadtam, hogy soha többé. 

Nagy szeretettel adom tovább: 


hermi67
Barátnőmnek
mauze
Barátnőmnek
Patri
-nak
Pucci
  Barátnőmnek
Az én Vicámnak
Az én Lidimnek
Xeniának

...és még adnám nagyon sokaknak.



Nincsenek megjegyzések: