szerda, április 08, 2009

2009,04,08, Szerda;




Hahó! Igenis, andianyu3, értettem, felébredtem, írok,,,, !!!

Napok óta nem tudtam géphez ülni, mert a porckorongsérvem megint aktivizálta magát....

De most itt vagyok, és íme kicsi fiam új frizurája.... Háááát!!! Nem volt egyszerű.... Végig visított, pedig 1 perc alatt lenyisszantottam, de még kellett volna igazítani, csak azt már nem hagyta, úgy kapálózott!! De ugye, milyen vagány a kis "Beatles gombafej" ?

Hermi, drága, olvaslak, és veled örülök, könnyezek, stb....
Reni, megtaláltalak az új helyeden, ügyi vagy, így tovább!!
Marigold, olvasnálak, de már írtam is hibaüzenetet a freeblognak, mégsem enged olvasni téged....
Holnapra is hagyok témát, szép napot!!

1 megjegyzés:

Reni írta...

Tessék csak gyakran írni!
Porckorongod meg mondjon le!
Helyes kópé Palcsika!