szombat, április 25, 2009

2009.04.25. Szombat,



Haha! Eddig tartott a csömöröm...... ezek szerint netfüggő lettem??????
Ma olyat csináltam, mint még soha. Az én drága mauze-m ajánlott nekem olvasásra egy blogot, éééés.....beleszerettem /mielőtt félreértenétek: a blogba!/! Ezek után írtam a blog szerzőjének egy e-mailt, hogy szívesen leveleznék vele, ha ő is akarja. Azt hiszem ennek a blognak az olvasása döbbentett rá, hogy virtuális csömör -mint olyan- nincs, csak az ember lánya néha rossz helyen keresgél a net világában!
NAAAAAA!!! Ti, akikkel sokat beszélek/Babanet, Msn, Blog világ/ félre ne értsetek, mert nem rólatok beszélek!!!!!! :)
/jó lenne már megtanulnom, hogy lehet ide hangulatjeleket betenni/
És most várom azt a bizonyos visszajelzést. Teljesen fel vagyok dobódva!!!
Szép napot mindenkinek!

1 megjegyzés:

mona írta...

Blogspot-ba nem lehet hangulatjelet tenni.Vagyis nekem eddig még nem sikerült rájönnöm,hogy hogy kell és mások is megerősítettek ebben,hogy ők sem tudnak.Pusza!