péntek, augusztus 28, 2009

Függőség...... :)

Megjöttem, Itt vagyok. Nehezen, de túléltem. :) Az már tuti, hogy net-függő vagyok. Elfoglaltam magam, volt mit csinálni, na meg végre volt időm olvasgatni, amit a net miatt elég rendesen hanyagoltam. Meg is fogadtam, hogy rendszeresen szakítok időt az olvasásra. Bepótolom a lemaradásaimat és jövök. Üdv mindenkinek. Mauze-nak köszönet és hála és pussz.

Ja és itt egy video, ami a "szünet" alatt készült. Kicsit sötét, kicsit homályos, de a mi gyönyörű gyerekünket muszáj rajta megmutatnom. Pá!

4 megjegyzés:

mamarazzi írta...

Örülök neked!!!!!♥

Vica írta...

Szia,nagyon örülök,söt imádom,hogy itt vagy:)Nagyon,édes drága Palcsikád!Várom a további irásod!Pusszim,millió:))))))

GGabi írta...

Jucim!:)))
Könnyű azt mondani hogy "ne gyere ide Palcsika":))
De hisz amikor anya veszi őt naná hogy érdekli a gép is meg anya is:PPP
Tündéri ám!
puszillak titeket***

ZsuzsannaE írta...

Örülök,hogy sikerült a függőségedet visszakapni..hihi♥ én is így vagyok ezzel...megvagyok nélküle peeersze,de ha nincs megvadulok:-D Édes ez a kiskrapek nagyon:-D puszillak sokszor♥ ZsuE