csütörtök, augusztus 06, 2009

Vagyok....


Azt nem mondanám, hogy rendkívül fel vagyok dobódva, de egy kicsit talán már egy nyúlfarknyival jobb a helyzet. Próbálom megértetni , sulykolni magamba, hogy nem szabad mindent úgy, olyan mélyen megélnem, átélnem, beleéreznem magam helyzetekbe, sorsokba. De hát ilyen vagyok... Próbálok változni.... Mindenkinek köszönöm a bíztatást, a lelkesítést, a jó szót!!!!!
Az msn-em még mindíg nem jó! Nem adja ki az ismerőseimet. Próbálkoztam újra meghívással, aki kap ilyet, kérem fogadja el! Köszönöm!
Palcsikám még mindíg nagyon huncut. Most jóval kevesebbet eszik, mint az elmúlt időszakban. Bár ha túró rudiról van szó.... :))
Jövő szombaton esküvőre megyünk a legjobb barátainkhoz. Debrecen mellett egy csárdában

lesz a szertartás is és a lakodalom is, ami egyben panzió is. Nagyon szép hely. Barátaink foglaltak nekünk éjszakára egy szobát, így vasárnap körbejárjuk a környéket, s csak aztán indulunk haza. Ez lesz a mi nyaralásunk. Az autónk se lesz utolsó :). Egy Audi A4 ! Na, nehogy azt higgyétek, hogy a nyertünk a lottón!! Klarisszám barátja adja nekünk kölcsön. Csuda jó lesz ez a hétvégénk !! Ja igen! Ruha gondunk is volt. Én mindent kihíztam. Férjem sem nagyon fért bele az öltönyébe. Na ő szegénykém a sok melótól belefogyott. :( Nekem pedig Rebekám a régi holmijaim közül, amik Édesapámnál vannak bedobozolva, felhozott párat azokból az időkből , amikor hasonló duci voltam, mint most. Üzemanyagot is megoldottuk.... na ezt nem részletezem,akármilyen kíváncsiak is lennétek rá... :)) Nem ,nem találtunk kőolajat a kertben :)) Már csak egy probléma maradt. Az ajándék. Peti és Mónika kihangsúlyozták, hogy nem várnak ajándékot, nem szeretnék, ha erre költenénk. Már pedig mi anélkül nem állítunk oda. Valamit kitalálok. Nagyon várom már ezt a hétvégét!!!! Régen nem volt ilyen alkalmunk kikapcsolódásra, pláne nem ilyen elit körülmények között. El sem hiszitek, mit jelent ez nekünk. Természetesen viszek majd gépet és az élménybeszámolóhoz mellékelem a képeket.
Még írnék, most jön belőlem, mint a megállíthatatlan folyó... de hagyok holnapra is, hogy meg ne unjatok. :) Üdv mindenkinek!

6 megjegyzés:

Patri-cica írta...

Örülök,hogy jobb a kedved!

Ne is szomorkodj...az én életem állítom több lett azzal,hogy(mégha az éteren keresztül is) megismertelek!

Biztos nagyon jó lesz a nyaralásotok!

msn-em:patri-cica@hotmail.com

Sok puszi nektek!

Vica írta...

Hú na ezt már szeretem,olyan jó,hogy vagy Te nekem(sokaknak).Örülök,hogy jobban vagy,ha bármire szükség lenne 1 kis beszélgetés,msn-en megtalálsz:)Örülök a hétvégédnek,:)Érezzétek igazán jól magatokat:)Millió vidittó pusszim:)

Szilvia: xenia013 írta...

Szia,

Úgy örülök, hogy jó kedved lett, nagyon aggódtam érted.
Örülök, hogy lesz egy jó hétvégétek, érezzétek nagyon jól magatokat.
Rám mindig számíthatsz, ha kell egy kis beszélgetés.
Van msn em vegyél fel:kaprosmacska03@hotmail.com
Nagyon sok puszit küldök Nektek, nagyon vigyázzatok magatokra!!!

Szilvi

Puccos írta...

Mi az egyik barátnőméktöl esküvőre egy órát kaptunk ami tükör volt és bele volt gravirozva hogy Timi és istván meg a dátum.Olcso felhozatal volt de én azóta is imádom.De kaptunk világitó sodrófát is ami szintén házi kivitelezés volt.Kaptunk egy nagy dobozt minden féle aprósággal.Juj de imádtam.pusza

Erzsébet írta...

Fel a fejjel!!Várom már javuljon az msened drága!!!

julcsi írta...

Drága Judit!
Örülök hogy ilyen szép hétvégétek lesz! Igen Én is ilyen vagyok nagyon
beleélem magam mások helyzetébe!
Ha van kedved beszélgetni írj nyugodtan! mailt tudod vagy a g-mail
csevegőbe.
Puszi:Julcsi