szombat, május 16, 2009

2009.Május.16. Péntek,


Annyi minden történt most az elmúlt két napban, hogy majd csak részletekben fogom leírni- előtte meg semmi-.
Először is: Mauze és én, remélem kijelenthetem, barátnők lettünk!! Tegnap és ma voltak nálunk. A gyermekei csodaszépek! Petrától kaptam ajándékba egy nagyon szép hajkendőt! Nagyon jól nevelt, intelligens, tisztelettudó kislány! Ernőke olyan kis szélvihar, mint Palcsika! És Viktor...... egy tünemény!!!!! Palcsikával nagyon jól eljátszottak. Mauze azt mondta, hogy majd elvisznek minket autóval a játszótérre!!! Ez tudjátok milyen sokat jelent nekem? Kimozdulhatok és én is "vihetem" a fiam játszótérre, mint más anyuka a gyerekét. Már nagyon várom!!! Olyan szép idézetet írt a blogjába nekünk Mauze, hogy elpityeredtem......
Más:
Bettim! Mea culpa! Nem volt időm megcsinálni a játékot, de ígérem pótolom! Syn drága! Neked köszönöm a bíztatást! és még Mauze-nak, Reninek , Perecnek és Pucci! köszönöm neked is nagyon! Kérdésedre válaszolva: változatlanul mankókkal járok, nagy nehezen, nagyon fáradok hamar, vannak napjaim, amikor nagyok a fájdalmaim, és nem megy a mozgás.... Kezelésekre nem járok, avval mozgást javítani nem tudnak, csak esetleg fájdalmat csillapítani, meg nincs is autónk, se lóvé........ úgyhogy ez a téma jeges.....
Jövő héten hívom az orvosomat, aki operált, csinál egy röntgenes kontrollt.....majd meglátjuk......reménykedem! huh..... most aztán jó sokat írtam! folyt.köv.

1 megjegyzés:

mauzecski írta...

Igenis barátnők lettünk és csinálunk sok -sok programot,vége az otthonülésnek reszkess :)
Úgy látszik ide-oda pityergünk !!! hüpp-hüpp