kedd, május 26, 2009

2209.Május.26.Kedd,



Most van egy kis időm leírni az elmaradt történéseket.
Megkaptam a felülvizsgálatról a véleményt és majdnem dobtam egy hátast! Azt írta a kedves szakértő doktorbácsi /kb.70 és a halál között lehet/, hogy rokkantsága nem baleseti eredetű.... ÉRTITEK???? Mert én nem? Hát talán főzés közben szereztem be a sérüléseimet??? Ez a doki nem normális. Azon már nem is csodálkoztam, hogy bár az állapotom semmiben nem javult, az előző vizsgálathoz képest 100%-ról lecsökkentette a rokkantságom mértékét 82%-ra..... Aztán leírta, hogy munkaképtelen, mozgásában erősen akadályozott , időszakonként mozgásképtelen és ápolásra, segítségre szorul. De azért csak 82% ... No comment! Persze én lennék a legboldogabb, ha azt írhatta volna, hogy állapota jelentősen javult, munkaképes!!! Még az a szerencse, hogy a "hatalmas" nyugdíjam összegén ez nem változtat. Következő felülvizsgálat 2012.-ben.
Más:
Úgy tűnik, férjem végre talált egy olyan munkahelyet, ahol kifizetik rendesen és jól is érzi magát. Az elmúlt másfél évben 3 olyan építőipari vállalkozónak dolgozott, mint gipszkartonos, akik nem fizették rendesen, mondván, nekik sem fizet az építtető, ezért nem tudják a dolgozókat kifizetni. Volt olyan hónap, hogy összesen 50 ezer Ft fizetést kapott a 160 helyett.... Az utolsó melóhelyén már oda ment az ember lakásához és mondta neki, hogy ha nem adja oda a járandóságát és nem tudunk albérletet fizetni, akkor költözünk hozzá!!!! Szerintetek?? Kiröhögte.... Ez a másfél éven át tartó állandó idegeskedés, pénztelenség teljesen felőrölte mindkettőnk idegeit. Most talán egy pár hónap alatt helyrejöhetünk..... , ami mindössze csak annyit jelent, hogy akkor majd nem kell aggódni, hogy lesz -e fedél a fejünk fölött és kaja a hűtőben, semmi extrát továbbra sem. Palcsikámnak mindíg jó előre bespájzolunk pelenkával, popsitörlővel, kajával, tejjel, fürdetővel meg ami kell, mert ő az első! Mi meg legföljebb rántott levest eszünk ... na és?Internetem csak azért van, mert a nagyobbik lányom, Klarisszámtól kaptam /mobilnet/, ő fizeti a havi díjat is. A gépet pedig a legjobb barátunktól kaptam. Tudjátok, az ad nekünk erőt mindíg, hogy szeretjük egymást, nagyon, boldogok vagyunk a pénztelenség ellenére. Mindíg abban reménykedünk, hogy egyszer majd jobb lesz. És az lesz, tudom!!
Eddig a blogomban nem engedtem meg magamnak ilyen nyíltságot, kitárulkozást, de tudom, hogy most olyan emberek olvasnak, hogy ezt nyugodt szívvel megtehetem. :)
Van egy bibliai idézetem: "Szeret engem a Jó Isten, mert sok próba elé állít engem." Egy nagyon jó barátnőm erre azt mondta: " Ennyire azért ne szeressen a Mindenható!!! :) :)
Mindannyiotoknak azt szeretném mondani, hogy amikor olvasom a blogotokban, hogy éppen milyen baj, probléma állt elő az életetekben, vagy kicsit magatok alatt vagytok lelkileg, gondoljatok mindíg olyanokra, akik sokkal rosszabb helyzetben vannak nálatok, és gondoljatok a férjetekre, párotokra, élettársatokra, a már meglévő , vagy születendő gyermekeitekre, szeretteitekre, barátaitokra és mindjárt könnyebb lesz. Ez az én módszerem is. Így könnyebben veszem a próbatételeket, amiket a Jó Istentől kapok. Hiszen a felhők mögött mingíg kisüt a nap.....

1 megjegyzés:

Reni írta...

NA ezt én sem értem,ha nem baleseti eredetű akkor szerinte mi?Mondjuk ha a pénzen nem változtat akkor írjon csak amit akar...de nehogy már 8 órába is elküldjön dolgozni, mert úgyis bírnád...