szerda, május 27, 2009

2009.Május.27.Szerda,






Azt hiszem most már bátran kijelenthetem: elmúlt ez a fránya herpangina Palcsikámnál. Az alvós képen még betegen, láztól kipirult arccal, a többin tegnap már vidáman, bár látszik, hogy kicsit fogyott. De sebaj, majd visszaszedi. Haláli kis kópé ám! Tegnap már mutatott némi hajlandóságot az evésre. Úgy gondoltam, hogy a kis kikoplalt gyomrának még valami enyhe lenne jó, ezért bár már rég nem eszik bébiételt, de azzal próbálkoztam. Rá se volt hajlandó nézni, nem hogy megkóstolni. Aztán kb. 10 perc múlva én tojásos lecsót ettem és kikerekedett, könyörgő szemekkel nézte, ahogy elkezdtem falatozni. Szerintetek???? Úgy belakmározott lecsóval, jó sok kenyérrel, hogy két felé állt a füle is tőle ! :D

5 megjegyzés:

mauzecski írta...

egyem meg,na mostmár mehetünk játszani:D

Reni írta...

Bolond lett volna azt a bűn rossz bébikaját enni ha lecsó is van!Én is azt ettem volna:)

linbori írta...

Egészségére! Erre mondják:nem hülye csak gyerek! :D

Lidi írta...

gyönyörű :) az alvós kép meg annyira édeees :)

Perec írta...

hihi, jó kis diétás lecsó, jó is az :D