hétfő, július 06, 2009

Egyveleg... Dinnye szezon :)


Nem sok minden történt velünk az elmúlt napokban. Férjecském változatlanul dolgozik megállás nélkül. Sokszor még este tizenegy-éjfél körül is viszi át kamionról a dinnyét a HopiMetro-ba. Már imádkozva könyörögtem neki, hogy legalább egy napot pihenjen. Végül legjobb barátunk , Peti hívására elment szombaton egy kicsit leereszteni a gőzt. Barátunk kis autó modellekkel jár versenyekre. Éppen Dunaújvárosban volt a soron következő. Neveteve mesélték el, amikor kérdeztem, hogy jól érezték e magukat, hogy én kicsi férjem nem sokat látott a versenyből, mert java részt aludt... :), még az autóban oda- és vissza felé is. Legalább pihent.
Ebben a szörnyű melegben elképesztő módon vizesednek, dagadnak a lábaim. Sok folyadékot iszom, igyekszem a lehetőségekhez képest felpocolni, de... nem segít. Ezért is vagyok mostanában nagyon keveset gépnél.
Mindenkinek szeretném nagyon szépen megköszönni a sok bíztatást, amit a Kontroll és a Ne add fel... bejegyzéseimhez írtatok. Sokat jelent.
Palcsikám egyre elevenebb. Velem ellentétben nagyon jól tűri a meleget. Sokat pancsol a kis csónakjában, amit medencének használunk.:) Holnap viszi férjem oltásra. Remélem megmérik. Majd leírom a paramétereit. Nagyon kíváncsi vagyok.
Kedvenc meséje a Süsü, már kívülről fújom az összes részt... :)
Annyira sajnálom, hogy nincs gyerekek közt az én manócskám... Ha gyerekek mennek el a kapunk előtt szüleikkel, nagyszüleikkel, boldogan rohan a kerítéshez és kiabálja, hogy "baba-baba-baba". Remélem ősszel a bíró megítéli az életjáradékot és akkor tudunk venni valami kis ócska Hycomatosított, vagy automata váltós autót, mert akkor el tudnám vinni arra a zárt játszótérre, ami anyósomnál van. Ott lenne segítségem. A játszótér mellett lakik egyik jó barátunk, ő segítene Palcsika felügyeletéban, amíg ott vagyunk. Kötetlen időbeosztásban dolgozik. Na meg ott van anyós volt élettársa, akivel máig nagyon jó a kapcsolatunk, ő is ott lakik, nyugdíjas, szívesen segít, szereti nagyon Palkókámat. Jaaaj...bár csak már ott tartanánk! A vezetés is hiányzik nagyon, meg nekem is jót tenne a kimozdulás, kismamákkal beszélgetés. Tudom, hogy össze fog jönni, még ha nem is ősszel, hanem kicsit később,de összejön, tuti!!
Mindenkinek szép nyarat! :)

7 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia juci!!
Pihenges ebbe a szörnyű nagy melegbe bent a hüvös szobába,szegény párod pedig ne hajtsa túl magát mert ebbe a melegbe nehogy rósszúl legyen....
Mindenkit puszilok.....A kis Palcsikát puszild meg helyetem!!!
Vigyázz magatokra!Üdv:Melcsike

GGabi írta...

Szia Juci!:)
Én sem mozdulok ki mert megfőnénk mind a ketten én kint Milán bent:D
Nagyon vigyázzatok egymásra.puszi mindenkinek:)
sziasztok***

Reni írta...

Szorítok,hogy a bíró helyes döntést hozzon minél előbb!!!

hermi67 írta...

Jucikám, nagyon nagyon szorítok Neked!!!!!!!!!♥♥♥

És a verset Kaffka Margit írta:-).

Mr.H írta...

Ha számít valamit, mi is szorítunk hogy nektek kedvezzen a bíró döntése. Phenjetek amennyit csak tudtok. Puszi nektek...

Szandra írta...

Az utolsó pár sort szomorúan olvastam, de sikerülni fog, amit elterveztetek! Fog Palcsi gyerekek közé menni:)

Age írta...

Végre sikerült egy isteni dinnyét venni. Hevesben finomak vannak, és egy 1 napja leszedett vállalkozótól közvetlenül sikerült kihalásznunk. Isteni volt!!!!!!