csütörtök, július 16, 2009

Vannak még csodák.... avagy egy véleménnyel sose elégedj meg !!!




Nem is tudom hol kezdjem, hogy mondjam ...
A rehabilitációs orvosom a múlt pénteken készült röntgenen azt látta, hogy a medencémet rögzítő lemez elmozdult az egyik csavar letörése miatt. 5-6 műtétet helyezett kilátásba ahhoz, hogy esetleg el tudjam hagyni a mankókat, de javasolta, hogy mutassam meg a másik orvosomnak, aki a Merényi Kórházban a baleset után operált. Ma mentem de. hozzá és amit mondott, attól elképedtem de hihetetlenül és elmondhatatlanul örültem is. A csavar valóban letört, de nincs jelentősége, beágyazódott egy lágyrészbe, ami fájhat, de más problémát nem okoz. A lemezem nem mozdult el, még egy csomó csavar rögzíti. A combcsont feje olyan hihetetlen módon regenerálódott, hogy szinte nem akart hinni a szemének az orvosom. Az izületi tok ép, a letört vápa fölé egy új vápa "nőtt", ahova beilleszkedik a combcsont feje. Tehát: nincs szükség műtétekre, egy magasított , speciális béléssel ellátott ortopéd cipővel MEGTANULHATOK ÚJRA JÁRNI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÉRTITEK????? JÁRNI !!!! MANKÓ NÉLKÜL !!! Persze ez egy csomó gyógytorna, úszás és hatalmas fájdalomtűrés eredményeként jöhet csak létre, de nem érdekel a fájdalom, járni akarok!!!!!! Az orvosom szerint fél- egy év alatt vissza erősödhetnek az izmaim annyira, hogy először csak az egyik, majd a másik mankót el tudjam hagyni.
El sem tudjátok képzelni mit érzek. Hatalmas öröm, ugyanakkor nem értem, hogy a másik orvosom miért riogatott műtétekkel és mit látott, hogy a lemez elmozdult???? Pedig benne nagyon megbíztam, jó orvos hírében áll.....
Bár a Merényis orvosom is azt mondta, hogy a 3 évvel ezelőtti rtg felvétel alapján ő sem hitte volna, hogy a combcsont és a vápa ilyen mértékben regenerálódik, hogy járni fogok, szerinte ez egy csoda. Ezek szerint nem volt hiába az optimizmusom és a kitartásom, a hitem. Nagyon boldog vagyok. Bár orvosom szerint a gyógytorna és a járás tanulásának ideje alatt erős fájdalmaim lesznek, nem bánom, kibírom, összeszorítom a fogam.... Jaaaaaajj , nem tudjátok, mit érzek!!!!
Nagyon szépen köszönöm nektek a sok bíztatást és szeretetet, amit kaptam tőletek!!!!!!! Csodás napot mindannyiotoknak!!

16 megjegyzés:

Mariann írta...

Bírni fogod, sikerülni fog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Örülök nagyon! :-)
A fájdalom múlandó, ki fogod bírni és tényleg járni fogsz és az nem semmi lesz! :-) Hú, de jóóóóóóóóóóó :-)

Ana írta...

Istenem de szuper:) Nagyon szorítok, hogy hamar ledobhasd a manőkat:) Sikerülni fog:)

GGabi írta...

Juci de szupperrrr:)
Nagyon jó hírekkel jöttél..azta mindenit:)
Simán menni fog ahogy megismertelek:)
sok sok kitartó puszimat küldöm nektek:)***

mauzecski írta...

Jaj ,nagyon -nagyon örülök a jó híreknek !!
LEgyőzöd a fájdalmat és futni fogunk meglátod !!Puszika

Puccos írta...

Hát ez szupi!!!!De a gyógytorna bizti nem lesz semmi.De ha az ember eltökélt akkor menni fog!!!!Csak minél hamarabb kezd el!!!

khajni írta...

istenem de szuper :) és te is az vagy :) drukkolok nagyon :)sok puszi és nagyon örülök :)

Annamari írta...

isteni, imádkoztam érted!!!! akkor ezek szerint a jövő évi babatalira már mankó nélkül jössz szupppppppppppppper :)))))))♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Reni írta...

A bulimban már együtt táncolunk!!!HA nem idén akkor jövőre!!!De táncolunk!

Mon írta...

Nagyon orulok a jo hireknek, hajra hajra :)

hermi67 írta...

Hurrrááááááá!!!!!!!♥♥♥

Szandra írta...

Ha hiszed, ha nem elpityeredtem:) Annyira jó! Ügyes leszel, kibirod!!! puszi

mamarazzi írta...

Ééééééééés igeeeeeeeeen!!!!!! :))
Stramm nőci vagy, szinte semmiség lesz a torna meg a fájdalom, mert előtted a cél: utánam vágni a mankókat...mondtam már neked :))))))
AA

Patri-cica írta...

Jaj de jó!!!

Akkor 1 év múlva már futhatsz is a kisfiad után!

:D

Kitartás!

Puszi

Vica írta...

Szíó!Ez 1 isteni hir!És Te gyözni fogsz!Veled vagyunk:):):)Millió puszim nektek:)♥♥♥

Unknown írta...

Ez szuper hír!!!

linbori írta...

Druszám micsoda szuper hír! Mégis ott az a hegy amit meg fogsz mászni!

Nekem ugyan csak egy vállműtétem volt 16 évesen (csontpótlás) de tudom milyen fájdalommal jár a gyógytorna. Én is könnyek közt csináltam végig de használt! A prof aki műtött utólag azt mondta,hogy sosem gondolta,hogy a bal karomat függőlegesbe fogom emelni még az életben.....nem lett igaza! Hibátlanul működik a vállam!