kedd, július 21, 2009

Helyzetjelentés :)



Palcsikám megkapta a 18 hós aktuális oltást és a Prevenar-ból az utolsót. A 18 hóst a jobb, a tüdőgyuszist a bal vállába. Képzelhetitek! Egyik oldalára sem tudott fordulni,mert mindkettő jól bedagadt és pirosodott, de ő oldalt szokott aludni, így volt 2 nagyon nyugtalan éjszakánk. Persze be is lázasodott, de nem volt magas a láza, 38 felett kicsivel, estére leginkább. Eddig Germicid kúpot adtam neki, de az most már vény köteles lett, így kipróbáltunk egy másikat, ami nagyon jól bevált (Supp. NORAMINOPHENAZONI) .
Férjem vitte el a kis manót. Kértem a doktornőt telefonon, hogy mérjék meg a gyereket, mert most nem tudunk eljutni tanácsadásra. Hát nem mérte meg. Pénteken jött a védőnő, ő megmérte a hosszát, Apácska meg bent a melóhelyén digitális mérlegen a súlyát. 90 centi és 12 és fél kiló Palkóm. :D Régóta filózom rajta, hogy átjelentkezünk egy közeli dokinénihez. Itt van az utca végén és mauze barátosném gyerekeinek is ő a doktornénije, nagyon dícséri ő is és a védőnénink is. Apropó mauze... Van egy képem, amit már rég be akartam ide tenni. Akkor készült, amikor másodszor nálunk jártak.

Medencém ügyében gondolkodóba estem.... Ha két ilyen eltérő véleményt hall az ember, elbizonytalanodik. Legalábbis én igen. Ezért úgy döntöttem, hogy az ortpéduson kívül, akié a harmadik vélemény lesz, még megkérdezek egy baleseti sebészt is. Így a négy állásponttól majd csak okosabb leszek... Fanni5 -nek nagyon szépen köszönöm a segítséget ! :)

Már nagyon várom a szombatot, a babatalit!!!

Szép nyarat! Sziasztok!

4 megjegyzés:

ZsuzsannaE írta...

Szia Judit!Természetesen emlékszem rád és NAGYON örülök neked,hogy rámtaláltál!Szeretettel köszöntelek a blogomban és remélem nem baj de én is ideszokok hozzád:-D szeretettel puszillak ZsuE

Reni írta...

Több szem többet lát...valóban jobb ha több véleményt is meghallgatsz!

mauzecski írta...

IGen-igen jelentkezz át az Ildihez!!
Puszika Palcsikának !
Ez a kép egy rettenet :X ,mint egy fejőnő áááá
Látom szaporodtak a rendszeres olvasók :D

Vica írta...

Eggyértelmü,ha jobb ha több orvos lát,kitartás!Te csak győzhetsz!Palcsika,gyönyörű:)