hétfő, július 13, 2009

Mi jön még????????

Ma voltam kontrollon. Amikor az orvosom meglátta a röntgenemet, elképedt és vakargatni kezdte a feje búbját miközben ezt mondta: Ajjaj!!!!

A medencém még rosszabb állapotban van , mint a baleset után, teljesen instabil, a rögzítő platinalemez egyik csavarja letört , valahol vándorol a medencémben, a lemez elmozdult.....

Az orvosom szerint nem sok remény van rá, hogy javuljon a helyzet. De mindenek előtt az elmozdult lemezt nagyon sürgősen ki kell venni.

Bevallom férfiasan, már a vizsgálóban potyogtak a könnyeim, majd az autóban már zokogtam, nem bírtam visszatartani.

Csütörökre bejelentkeztem a másik orvosomhoz, aki operált a baleset után, ő tette be a platina-lemezt és a csavarokat.

Nagyon félek....

Aztán a másik problémám az, hogy a reheb. orvosom sajnos megint beteg, ő nem tudja vállalni az esetleges további korrekciós műtéteket. Ő a főnököm volt, jó a kapcsolatunk, nem fogadott volna el pénzt a műtétekért. Nem tudom hova menjek, mit csináljak....

9 megjegyzés:

mamarazzi írta...

Francba... hogy finom legyek, meg nőies :( Kérdezd meg azt az orvost, akit kedvelsz, hogy kit ajánl! Bizonyára segít!♥♥♥♥♥♥
AA

Reni írta...

Jaj mit látok...AZ elmozdult lemezt a helyére kell tenni ez nem kérdés...csak , hogy ki az a kérdés?
Meg lesz a válasz!Drukkolok!

Unknown írta...

Nagyon sajnálom jucim,de hiddel minden rendbe lessz!!
Én nagyon drukkolok neked!!!!!!
Üdv a családodnak és puszi nektek.....

Vica írta...

Nagyon sajnálom,Drága!De Te az optimizumusoddal,győzni fogsz!Hatalmas drukk neked!Puszim♥♥♥nektek:)

Patri-cica írta...

Nagy levegő...és hajrá!

Szorítok nagyon!

Puszi

Szandra írta...

Mit kell olvasnom:( Szorítok, hogy minden rendben menjen!

Perec írta...

:((((( drukk, drukk!!
Remélem sikerül valami jó dokit találnod!!!

Annamari írta...

jajj ezt nem hiszem el,pedig nagyon sokat gondoltam rád ..... ha más csinálja a műtétet fizetni kell, vagy hálapénzre gondolsz?

hermi67 írta...

Jucikám,miért gondolod,hogy bárkinek is fizetned kéne? Ha nem fizetsz,rossz helyre teszi a csavart? Vagy meg sem operál? Mert gondolom, a hálapénzre gondolsz. Tudod, lehetne ragozni,hogy ez miért alakult így,akár oldalakon keresztül is. Egy a lényeg- ha valaki tud hálapénzt adni,és akar is,az tegye meg-hiszen ebben az anyagias világban sajnos sok embernél csak a pénzről szól minden. De ez nem azt jelenti,hogy valakinek a gyereke(i), a saját szájából kellene elvennie a falatot csak azért,hogy az igen nagyrabecsült doktor úr ki legyen elégítve. És Jucikám, ha Ő megorrol Rád azért,mert nem fizetsz Neki, akkor nyugodtan lesülhet a bőr a képéről-Neked nem kell és nem is szabad rosszul érezned magad a bőrödben. Persze,ez csak az én véleményem-de én ehhez is tartom magam-ami nálam abban nyilvánul meg,hogy a hálámat csak kedves,emberi szóval és köszönömmel szoktam kifejezni.
Ölellek♥♥♥