vasárnap, június 14, 2009

2009.06.14. Vasárnap du,





Az én pici manócskám, aki nem is olyan kicsi, mert már 92-98-as rucikat hord, elképesztő mennyiségű "mamm-mam"-ot /ételt/ tömött ma magába...... Egész nap folyamatosan csak szajkózta, hogy "mamm-mam..... Én nem tudom, hova fér bele ennyi kaja. Fél liter kakaó, 2 joghurt, egy tejberizs, egy alma, egy banán, egy szelet dinnye, egész karéj kenyérből (2 kg-ós kerek cipó) vajas, párizsis szendvics egy paprikával, kb. 3dl tyúkhúsleves répával,májjal, tésztával, egy felnőtt adag paradicsomszósz főtt husival, egy kis adag túrós tészta és egy egy Kinder tejszelet... ja!! meg egy túró rudi!!!!! De annyit mozog, megállás nélkűl teker :)
Ma rengeteget bolondoztunk, játszottunk.
Egyre több szót mond, sőt, már azt is tudja, hogy egy és kettő, pedig nem tanítottuk neki. Mutatja a feltett kérdésre a kis ujjacskájával és mondja is, hogy hány keze, lába, szeme, füle, szája, orra van. Persze saját szótára van: egy= ejj, kettő= ekká. Pár hete, vagy talán már egy hónapnál is több, rengeteg puszit adott , most már nem hajlandó, de van egy trükköm, ami bevált! :) Amikor kérek puszit és nem ad, akkor játékosan meglengetem a mutató ujjam és azt mondom: Egy puszi se kell!! :) Erre rögtön oda hajol és rácuppant az arcomra egy kiadós puszkát. Nagy huncut! :)

2 megjegyzés:

mauzecski írta...

kukkoltam :D
Tündérfiú:D
és éhes lettem XD

Perec írta...

Jóég, Juci, ez még nekem is sok lenne :D Hát, biztos felhasználja, és átalakítja üzemanyagnak, hogy egész nap meg se kelljen állni :)
Édes kispasi!!
puszi