szerda, június 24, 2009

2009.Június.24. Szerda,







Töredelmesen be kell vallanom, hogy mostanában egy kicsit el engedtem magam. Nagyon fáradtnak éreztem magam mindig, így a házimunkát kicsit hanyagoltam. Főztem, mostam, de már nem porszívóztam, azt mindig Klarám csinálta, a kupi sem ösztönzött túlságosan. Aztán rá jöttem, hogy minél többet lazsálok, annál jobban bemerevednek az izületeim, jobban fájnak, lustább leszek, stb. Na ennek tegnap véget vetettem. Most már csillog-villog a lakás, kivéve az ablakokat és a szekrények tetejét, azt csoda lenne, ha meg tudnám tisztítani :) ! Rettentően elfáradtam, de ez jól eső fáradtság.
Palcsikám amellett, hogy egyre szófogadatlanabb, sokat segít. Kiviszi a pelust a kukába, hozza a mankóimat, ha kérem, a tejet ő hozza ki a spájzból, stb. Imád főzni!! :) Ott ül velem mindig a tűzhelynél és "segít" kavarni az ételt, a babérlevelet és ilyen darabos anyagokat ő teszi bele az ételbe. Ő az én kis kuktám. :)
Sokkal jobb a közérzetem. Holnaptól ráveszem magam újra a gyógytornára is.
Kicsi fiam Apát alig látja. Nehezen viseli. Egy ideje felvette azt a szokást, hogy hajnalban felkel Apájával, hogy láthassa!! Ez hajnali 5 -6 órát jelent!!! Tegnap este pedig kivételesen hamarabb ért haza férjecském, és az én kis manóm, mintha megérezte volna, addig nem aludt el. Most már alszik, mint a bunda. Amint kiengedi a kakaós cuclisüveget a szájából, már fordul is hasra és elalszik.
Jó éjszakát! :)

3 megjegyzés:

Reni írta...

Hajrá gyógytorna!
Áron is kelt kicsi korában ha délutános volt Apja...nem tudom ma sem hogyan csinálta,de minden este fél11 körül kijött adott puszit és visszament aludni:)
Hajnali 6???Tegnap 5 óra 52-kor csattogott át hozzám Milán:))

Unknown írta...

Jucim azért nehajzsdtúl magad,nehogy baj legyen belőle!!!!!
A házimunka megvár hiddel nekem......xd
Nagyon ügyes a kisfiad!!
Jucim mégegysszer megszeretném neked köszöni aszt a sok sok segitségedet és aszt a sok jó szavadat amivel mindig biztatál engem.......Nagyon jó egézséget kivánok neked és a családodnak is!!!!Vigyázz magatokra....sok sok puszyyy nektek

Unknown írta...

Szia! Köszönöm a meghívót! Micimackó