kedd, június 30, 2009

Sose add fel a reményt!


Mégis sikerült egy új hátteret varázsolnom... bár nem ment könnyen:)
Nem rég írtam neketek, hogy van egy dolog, amit még nem szeretnék elkiabálni, de talán sok mindent megváltoztat és helyrebillent az életünkben. Nos ezt most már azt hiszem elmondhatom. Nektek nem nagy dolog, de nekünk sokat jelent. Egy régi cégétől keresték férjemet, hogy vissza tudna e menni dolgozni.Sajnos nem tudott biztosat mondani, amíg a jelenlegi munkáltatójával nem egyezett meg. Ugyanis hétfő-szerda-péntek-vasárnap dolgozna csak itt a mostani helyén, és a régi cégénél értelemszerűen kedd-csütörtök-szombat. A főnöke, bár nehezen, de elengedte így másnaponként. Tehát tud menni a régi helyére, ahol ha 2-3 hónapig bírja, akkor talán kicsit utolérjük magunkat anyagilag. De nagyon nehéz a szívem emiatt, egyetlen szabadnapja sem lesz. Nem tudom hogy fogja bírni.... a szívem szakad meg.... :(
Viszont megkapta a fizetését, amivel 3 hete tartoznak, így ki tudjuk fizetni az albérleti-díj elmaradásunk nagy részét ma este a tulajnak. Tehát örömmel közlöm veletek: NEM KERÜLÜNK UTCÁRA, MARADUNK ITT EBBEN A KIS HÁZIKÓBAN !!!
Hónapok gondjának terhei hullottak így le a szívünkről. Beigazolódott, hogy sosem szabad feladni a reményt!!! Sokan tudjátok, hogy mennyire megviselt minket ez a helyzet, mennyire elkeseredtem néha és már-már feladni készültem, de valamelyikőtök mindíg öntötte belém a lelket és a reményt! Mindannyiotoknak köszönöm!!!! :) Ti se adjátok fel soha!!!!! :)

12 megjegyzés:

linbori írta...

Jaj ez szuper hír sőőőt szuper hírek! Plusz melóból akkor lesz kis plusz pénz is!

mauzecski írta...

Hurrá,hurrá ,hurrá !!!
Én tudtam hogy így lesz !!!:D
nagyon rátok fért már a jóság ,hátha lesz egy kis szabadsága Palinak és akkor kipihenheti magát :)
Nagyon örülök,hogy minden jól alakult!

mauzecski írta...

ja és elfelejtettem ,nagyon-nagyon szép a háttered ,ezt én is beraknám :D

Vica írta...

Szió!Szuppi a háttered!Örülök,nagyon,hogy,ha kicsit is,de jobb lett a hejzetetek!:):):)Ha valaki,sajna én igazán tudom miaz lent lenni!:(Ugyhogy a lehető legjobbat,kivánom nektek!Megérdmlitek!Pussszom nektek!:):):)

domo írta...

:):):):)Írni nagyon nem tudok okosat,de elolvastam amit kiraktál,és azt hiszem,hogy igaz!!!Sajna mi is közdünk sok minden ellen,de nem igazán látok kiutat!Örülök,hogy nem lett nagyobb gondotok!
Felvettelek msnre!!!!!!!!!!!!!

khajni írta...

nagyon örülök :)szuper hogy megoldoott, sejtem mit érzel :) várlak délután msn-en :)addig is sok-sok puszi

mamarazzi írta...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ és klassz a háttered is :)
AA

Reni írta...

Ez jóóóó!

vizmatibeus írta...

szia!köszönöm a dijat aranyos vagy hogy gondoltál rám!nagyon jo hirekre jövök:)szuper hogy megkapta apárod a oénzt és maradhattok,a munka biztos elég huzos lesz igy szabadnap nélül de talán nem kell sokáig csinálnia,csak mig helyrejöttök kicsit.kivánom hogy minden ugy alakuljon ahogy szeretnétek!azt a hegyet meg megfogod mászni!!hihetetlen mennyi optimizmus van benneed,ezért nagyon irigyellek!!sikerülni fog csak ne add fel a reményt.pussszzz

Patri-cica írta...

...de jó!

Nagyon örülök!

"Örökké nem eshet!"

Ezt sose felejtsd el!

Puszi

Lidi írta...

micsoda remek hírek :)

hermi67 írta...

Jajj de örülök!!!!!!!!Mindennek-a párod munkájának, a Te lehetőségednek:-). Csók csók csók♥