szombat, június 27, 2009

2009.Június. 27. Szombat,


Egymás után zárják be a blogjaikat, akiket olvasok. Mindenki ugyan azért. Intrika, rossz indulat, kritika,pletyka, bántás. Nem értem ezt a világot. Ezek a blogok, amiket olvasok, kivétel nélkül babás-mamás blogok. Mit keresnek ezekben ilyen indulatok??? Mire neveli az a gyerekét, aki ilyen helyen is másokat bánt, kritizál (nem az építő , baráti kritikáról van szó) ?? A Babanet chat-en is ugyan ez megy. Pedig 2 éve, amikor rá találtam erre a chat-re, olyan jól éreztem magam, felüdülés volt, az esti "tizes" társasággal akár hajnalig képesek voltunk élményeket,vicceket mesélni, eszméket cserélni. Minap egy chat-es, aki képes volt olyan szinten feldühíteni és bántani pár hete, mint ahogy még soha, senki, megkérdezte, hogy ugye már nem haragszom. Én, szerintem intelligens módon, csak annyit kértem tőle(mindezt priviben), hogy legyenszíves tartsa tiszteletben, hogy nem szeretnék vele többé beszélgetni. Erre ő azt írta vissza, hogy örül, mert akkor legalább nem kell az én "pince-szintemre" lesüllyednie..... Az állam leesett. Engem nagyon tud bántani, ha valaki így reagál. De tanultam ebből is. Máskor , ha ilyen attrocitás ér, egyáltalán észre sem veszem, nem reagálok rá. Persze remélem, hogy nem fordul elő. Ismertek. Mindenkivel igyekszem toleránsan, elfogadóan, intelligensen, normálisan beszélgetni, véleményt mondani. Ha köztünk, kismamák közt is ez a harc megy, milyen a kinti, nagybetűs világ?? Miénk,szülőké a felelősség, hogy toleránsnak, tapintatosnak, jó lelkűnek neveljük a gyerekeinket!!! Nem értek azzal egyet, hogy a szülő tehetetlen, mert ilyen a világ. Ha hagyjuk, tényleg ilyen lesz! Ne engedjük!!!
Jobb téma:
Kicsi Palkómon ma "álomkór" volt. :) Máskor már reggel 6-kor kukorékol, ma 8-kor ébredt. A szokásos kakaó adag és szombat reggeli mese után dörgölte a szemeit, fél kilenc körül visszaaludt, még pizsiben(vele én is,ma lustiztunk, jó volt :). Negyed 12-kor ébredtünk fel. Majd így a tízórait kihagyva ebédeltünk , udvaron játszottunk, de 2 körül megint dörzsölte a kis szemeit, némi gyümi evés után fél háromtól fél ötig aludt, mint a bunda (kép). Gondoltam, hogy este biztos nem lesz majd hajlandó szokásos időben elaludni. Tévedtem. Még arra sem rezzent össze, hogy Apája felnyalábolja és a mi ágyunkról átviszi a kisszobába.
Ma megint csúcs-adagokat evett. Jó étvágyú vagyok, de azt a mennyiségű rizses húst megette, amit én... :) Mi lesz velünk, ha serdülő tinédszer lesz? Hitelt kell felvennünk a táplálásához??? :))
Holnap Apucink délre megy dolgozni, este, ha nem kell sokáig maradnia, kint a kertben grillezünk valamit. Már várom! Sziasztok, jó éjszakát! :)

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia Jucim....
Amit irtál nagyon egyett értek!!
Nagyon édes a kisfiad,képzeld ma miis 11:45-kor ébrdetünk fel ithon volt a párom egésznap velünk!!
Sok sok puszika a családnak!
Melcsike23

GGabi írta...

Jucikám szia!
Sorra zárják be az emberkék a blogukat így van sajna:(
És fogalmam sincs kinek jó ha a másik embert még virtuálsian is bántja nem elég gond és baj van mindenkinél még így is....szörnyű!
Én is próbálok mindenkivel normális felnőtt emberek módjára kommunkálni van amikor összejön van amikor nem:(
Elgondolkodtam már én is a bezárárson bár engem nem sokan olvasnak...
Sok puszi a hétalvónak:)) Édes tündér bogár a képen:)
Erre a kis időra kellemes hétvégét nektek:)
szia***

Szandra írta...

Nagyon édesen alszik Palcsika:)

Patri-cica írta...

A kis hétalvó...

:))

Én is hasonló ok miatt zártam be a blogom!Nincs szükségem "ilyen emberek rosszindulatára"!

Puszi

Vica írta...

Szió!Nagyon Édike Palcsika,ahogy alszik!:)..Sajna vannak ilyenek,és,hogy belédkötöttek?.hát ez meglepett,mert te az első pillanattol kezdve,ahogy a babára mentem,rendes,vagy velem és nemcsak velem,minden újal!Amit ezuttal is köszönök!Pusszom nektek!:):):)