szerda, június 17, 2009

2009.Június.17. Szerda,


Végre sikerült!!!! Egész nap szenvedtem a háttér megújításával, sehogy sem akart elfogadni egy új hátteret sem, de nem fogott ki rajtam!!! :) És ez csoda szép! Nekem nagyon tetszik.


Nem akarom elkiabálni, ezért nem is írom le, csak annyit, hogy talán végre valami változni fog nálunk!!!! Jaaaj, nagyon nagyon izgulok!! Kérlek titeket, szurkoljatok nekünk, hogy össze jöjjön!!!!
Amint meg van, informállak titeket.

Jól vagyunk, bár mostanában nagyon hamar fáradok. Húzom-halasztom azt a bizonyos kontroll vizsgálatot..... minél később tudom meg a rossz hírt, annál jobb....

Kis Palkóm remekül van, mondhatnám túl jól.... extra eleven és sokszor szófogadatlan, na de hát azért van anyja ennek a gyereknek, hogy nevelje... :D Az új szavai: pá-pá (ezt eddig csak intette, most már mondja is), Dudi, didi, tam-tam. Az utolsó hármat sorrendben lefordítom nektek: Judit , dinnye és hinta. Elég sajátos szótára van , de enni való, ahogy gagyog a kis dumagép, mert egész nap be nem áll a szája!! :)

Férjem megállás nélkül dolgozik, nem tudom meddig bírja majd így....de kell az a rohadék pénz, csak így nekem kegyetlen lelkifurdalásom van.... Nem tudok segíteni neki.... Ehh....

Na de nem rinyálok, optimista vagyok, főleg a fent említett dolog miatt!! Furkálja az oldalatokat , remélem, a kiváncsiság!!! :)

Évek öta nem ettem igazán finom, békebeli ízű, mézédes görögdinnyét, de tegnap nagyon eltalálta a választást a férjem! 14 kilós óriás volt, az a jó, csíkos fajta, és igazán görög, mert onnan hozta a kamion, Görögországból. Állj! Aki már fel is tette a kérdést magában, hogy miből telik ezeknek ilyenkor 14 kilós dinnyére, annak megsúgom, hogy a férjem a nagybani zöldségpiacon dolgozik......pszt....... :)

A mai menü zöldborsó főzelék fasírttal. Na ilyen fasírot sem sütöttem még!! Elfelejtkeztem róla, hogy se zsömle, se szikkadt kenyér nincs ide haza, ezért a tegnapi hiper egészséges teljeskiőrlésű kenyeremből csináltam.... Féltem is, hogy jó lesz e, de nagyon finom lett. Hihi.. reform-konyha Juci módra... :)

Nem rabolom tovább a drága időtöket, pusszantás mindenkinek!

Ja! Pucci, Mauze, Hermi, Reni, Susie és Age! Köszi a segítséget!






4 megjegyzés:

Reni írta...

Hát sokat nem segítettem...de a szándék megvolt bennem:)
Szép ez a háttér, jól meg is lepődtem amikor beléptem:)

mauzecski írta...

csini lettél ,de a betűket állíts nagyobbra mert nem tudom elolvasni :D
hihihihi

Perec írta...

csini lettél:)
apropó, már akartam mondani, h nekem is a kedvenc a Nap szerelmese, és az Aranyecset (hát, jó, nem sok hírértéke van ennek, de én úgy megörültem, amikor láttam a profilodban :D )

Judit /juci68/ írta...

Percem! De igenis van hírértéke! Ama bizonyos közmondás után szabadon: Aki e könyveket szereti, rossz ember nem lehet!! :D :D