hétfő, június 29, 2009

2009.Június.29. Hétfő, A KONTROLL !!!!!!!


Látjátok ezeket a hegyeket itt a képen? Jelképesen ilyen hegyeket kell nekem megmásznom ahhoz, hogy el tudjam dobni a mankóimat. Persze benne van a pakliban, hogy nem sikerül egyik csúcsra sem feljutnom. :(
Az orvosom kijelentette, hogy addig semmit nem hajlandó mondani, amíg egy újabb röntgent (más oldalról készített felvételt) nem tart a kezében. DE!!!!!!!!! :D Én nem hagytam ennyiben, és addig nyüstöltem, amíg kierőszakoltam belőle egy véleményt!!!:) A jelenlegi helyzet szerint lát rá esélyt, hogy műtétek sorozata (minimum 4 db) után letehessem a mankóimat!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÉRTITEK??? FELFOGTÁTOK??? MERT ÉN MÉG NEM!!!!!! :)
Első lépésként a medencémből ki kell venni a platina-lemezt és a csavarokat. Második lépés: A combcsontom térd felőli keresztmetszetébe egy vas pálcát helyeznek, kengyelt tesznek rá, amelyen át 30 kg-os súlyokkal kell extensionálni (egyenes tartásban húzni), ami kb. 8-10 hetet vesz igénybe. Ez idő alatt végig feküdnöm kell fejjel lefelé lejtetve... 3. lépés: A sérült medence vápát reponálni ( helyreállítani) kell. 4. lépés: protézis behelyezése a reponált vápára és a combcsont fejére. 5.lépés: mivel az Achillesem ( a láb ikra izma) erősen megrövidült, csak műtéttel lehet helyreállítani. Na eddig gondolkodunk egyenlőre. De még ott a térdem problémája, a sarok hiánya, stb.
Már értitek a hegymászást, ugye????
Tehát van remény!!!! Óriási érzés!! Hatalmas kő esett le a szívemről, nem tudom szavakban leírni, hogy ez nekem mit jelent!!! Persze sajnos hozzá kell tennem, hogy
mindez csak utópia, ha valamelyik lépés kivitelezhetetlen, vagy a szervezet nem úgy reagál,ahogy kellene, akkor bukott az egész "expedíció" !!!! Akkor maradnak örökre a mankók.... De én bízakodó vagyok és mindent meg fogok tenni, ami tőlem telik, hogy sikerüljön! Így elsőként le kell fogynom, mire eljutunk a protézisek beültetéséhez. Sokat...nagyon sokat.... :( :( Muszáááááj!!!!
Ugye örültök velem??
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, hogy aggódott értem és szorított nekem!!!!
Huh... nem találom a helyem.... izgalom lett úrrá rajtam... meg félelem.... meg remény.... REMÉNY!!!!!! :)

14 megjegyzés:

mona írta...

Én is örülök veled!És szó szerint olyan hegyeket fogsz majd megmászni egy-egy túra alkalmával Palcsikáddal.Sikerülnie kell!!!Erős és akaratos csaj vagy!!!♥

Vica írta...

Hogyne örülnénk veled!Nagyon is:)),rengeteg drukk neked!Amijen céltudatos vagy,szerintem hamar eldobod a mankókat!Pusszom nektek!

Age írta...

Igen, igen, nagyon örülök! Jaj Jucim, mivel valahol én is hegymászó vagyok, igaz kisebb domb van előttem, de van. Bízz, és csináld!!! és gyógyulj meg, ha már volt az az értelmetlen baleset:((
A mankóeldobást pedig megünnepeljük!!!!!!!!

Mon írta...

Ez nagyon jo hir es ha valaki, Te biztosan megcsinalod! Vegig nagyon fogok drukkolni!

mamarazzi írta...

Örülünk-e? Ez nem kérdés, és persze drukkolunk ezerrel ;)
Pussz!
AA

domo írta...

Szia!!!
Megtudod csinálni!!!!Ez nem kérdés!!!!!
puszi,Domo

Unknown írta...

Szia!!
NAGYON NAGYON ÖRÜLÖK HOGY VÉGRE JÓ TÖRTÉNIK VELED!!!MEGFOGOD CSINÁLNI HIDD EL!MEGLESZ A A HEGYMÁSZÁS.....SOK SOK PUSZIKA A CSALÁDNAK IS!

Patri-cica írta...

De szuper!
Akkor csak hajrá!Mindent bele!

Puszi

Szalainé Cservenák Anita írta...

Úriateeennnn Jucimmmm!!!

Nagyon nagyon gratulálok, rettentően örülök ennek a csodás hírnek, de legfőképp annak, hogy ennyire pozitív vagy, mert tudod ez már fél gyógyulás:)És igen, semmi sem lehetetlen, ha valamit nagyon akarunk, nagyon sok erőt és kitartást kívánunk neked.Ölellek sokszor anita238

Reni írta...

Jaj nagyon le vagyok maradva:)
Hegyek? Mi az Neked?
Ha már nem lesz mankód akkor elmegyünk a Mammutba és jól megcsapkodjuk vele a biztonsági őrt!!!
A fogyáshoz sok sikert!
És minden műtéthez sok erőt!
Menni fog!

Perec írta...

Drukkolok ezerrel!! Ha néha elfogyna az energia, csak írj, majd küldünk :)
Menni fog Jucus!!
puszi!

Lidi írta...

Meg fogod tudni csinálni,ilyen egyszerű ♥

linbori írta...

Dejódejódejóóóóóóóóóóóó! Drukkolok,hogy sikeres legyen az expedíciód! Erős nő vagy, sikerülni fog!

megyiviki írta...

Mi is nagyon örülünk.A jó hírt továbbítom a családnak is. :)Hát tényleg nagy hegyek várnak rád.De sokan vagyunk,akik drukkolunk és veled leszünk.Sok-sok kitartást a hegymászáshoz.Biztos vgyok benne,hogy meg fogod csinálni.Mindíg arra gondolj,hogy a rossz után csak jó jöhet.Veled pedig épp elég rossz történt már.Minden rendben lesz.
Ja,és ha mentek Renivel hátba vágni a biztonsági őrt,szóljatok...ebből nem maradhatok ki én sem.:))